måndag 26 juli 2010

Hemma igen

Är hemma från Värmland igen och tar bara en kort paus innan jag ska gå och göra mig i ordning och sova. Planerna för imorgon är att gå upp tidigt och jobba några timmar på kretskorten, sedan ska jag plocka upp Josefin vid 2-tiden och så ska vi åka och handla lite mat och ta med den till lägenheten! Ska starta kylen och frysen =) Och sen får jag väl bjuda henne på något gott också då ^_^

Note to self: kom ihåg att prickiga naglar är ett helvete att försöka restaurera när färgen börjar lossna.

Och en sak till: jag ska få låna pappas feta mercedes att köra dit i. Nervös vaddå? Inte för jag inte litar på mig själv, men jag är ju van vid mammas lilla renault clio!


Från detta -- till detta
Vilket också innebär från manuell till automat.. och bilderna underskattar dessutom bilarnas storleksskillnad något enormt..
Tilläggas skall att bilderna inte är på de faktiska bilarna jag pratar om, jag valde de som var mest lika från google x)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP