torsdag 13 maj 2010

Reflektioner kring en kommentar

Fick en anonym kommentar idag, på ett ganska gammalt inlägg, från en person som vill ha tips på hur man pluggar till ett matteprov.
Inlägget som kommenterades var detta. Ett inlägg smockat med tips på hur man får bra betyg. Var tvungen att läsa igenom det själv igen. Jag skulle kunna lära mig en hel del från mig själv ser jag. Saken är den att jag skriver om vikten av studieteknik och att börja långt i förväg. Men det har vi ju alla sett hur bra det funkat för mig på sista tiden.. på chalmers måste jag skaffa mig disciplin!
De tidigare kommentarerna till inlägget var också kul att se.. "Jag älskar dig fick MVG PÅ ALLT!" . Då blir man glad ^^

Men, åter till den anonyma personens fråga. Saken är att jag vet att jag svarat på precis den frågan innan (eller okej, gällande ett prov i matte C, men det är liksom samma för alla mattekurser). Så jag tänker helt enkelt hänvisa till mitt svar här, och hoppas att det är till hjälp ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP