onsdag 19 maj 2010

Stort genombrott

Weihoo, jag lyckades lösa en vg-uppgift från ett gammalt nationellt prov i Matte E på egen hand, efter över 10 timmars ansträngning för att fatta något över huvud taget!
(är det dessa 10 timmarna lärarna drar bort när de bara lägger in 40 timmar av kursen på schemat?!)

Frågan kvarstår hur fan jag ska lyckas genomföra något vettigt på provet alls imorgon..


Och för att hoppa till något helt annat: jag kom hem tomhänt från stan idag, med enbart ett smaskigt whopper jr meal med vitlöksdipp till i magen (L) Tack Josefin som bjöd på mat ^_^
Däremot kom jag inte hem utan idéer! Nu vet jag mer vad jag vill ha, och jag får revidera min inköpslista lite, och så går vi på't igen imorgon efter skolan!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP