tisdag 11 maj 2010

Sönderstressad

Det här funkar inte. Det här funkar verkligen verkligen verkligen inte. Inte någonstans. Har pluggat biologi hela kvällen och är ändå långt ifrån klar. Har plöjt igenom halva sidorna (under helgen + idag) och inte ens lärt mig allt och nu har jag bara imorgon på mig för på onsdag är provet! Kan man bli mer stressad än jag är just nu?

Jag måste påminna mig själv om att aldrig göra såhär mot mig igen. Inte slappa först och ta konsekvenserna sen. Nej, jag ska börja i tid. Så att jag kan vara den där jäveln som är klar när alla andra är så stressade som jag är nu. Hm, hoppas det funkar på högskolan..

Nu får ni tre bilder från dagen, medan jag går och lägger mig i sängen och läser matte i förväg inför imorgon, för att glädja dendär läraren som tycker det är viktigt att vara aktiv på lektionerna, och som verkar ha blivit sur på mig förra gången när jag sa ifrån om att jag behövde gå till min projektarbetesredovisning (han vägrade släppa mig först!). Så nu jävlar ska jag vara aktiv. Hade jag tänkt. Men vafan. Jag hade tänkt lägga mig 11 också. Saker och ting blir ALDRIG som jag tänkt!


Hos tandläkaren. Plötsligt kom jag på mig själv med att plocka upp en heminredningstidning som första val.. jag undrar vad det beror på ;)


och två bilder från när jag var liten. Vad FAN gör jag i skåpet där bak, och vad i helvete är det för min?!?! XD
Andra bilden förklarar jag med att en nedrans mygga hade stuckit mig precis på ögonlocket så det svullnade. .. hur lyckas man få myggstick på ögat? xD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP