måndag 17 maj 2010

Så var ännu ett orosmoment ur vägen =)

Scheisse också - just då kom jag på ett nytt. Jag måste göra hörförståelse i spanska innan onsdag.. och vi är lediga imorgon! Fan då. Nåja. Läraren var inte där idag, så jag kunde inte mycket göra (min lektion var alltså inställd imorse..)

Vi hade Svenska B idag, och jag fick veta resultatet från nationella. Vg+ på mitt tal, mvg- på den skriftliga delen, vilket gav mig en total på mvg eftersom skriftliga vägde tyngre än muntliga^^ Det ger mig ett mvg i kursen! :D

och fysikprovet, som jag började plugga till 8 på kvällen igår.. ja det gick bra i vilket fall tror jag! Hur som helst är jag garanterad ett mvg där med ;)

Kvar återstår då spanskan, biologin (får veta resultatet från det senaste provet på onsdag antagligen.. känns som allt hänger på det!), matte E (som vi har nationella i på torsdag), matte breddning (med en lärare som är totalt oberäknerlig) .. och så kör då, men den kursen räknas inte in i mitt medelbetyg =)


Nu blev det visst lite för mycket skolsnack :o Jag är trött, så jag ska nog ta och göra mig i ordning och gå och lägga mig snart faktiskt :3 (innebär: om ungefär en timma)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP