söndag 9 maj 2010

God morgon alla glada!

Jag har haft en väldigt o-typisk natt och morgon för att vara jag. Jag började nämligen gå och lägga mig redan vid 11-tiden igår (det kan vi tacka vårat kassa nätverk som lade av för), vilket resulterade i att jag var i säng redan strax innan 12, och till och med han plugga lite biologi innan jag bestämde mig för att sova typ kvart över 12. (och detta är då väldigt tidigt för att vara i min värld).

Jag ställde dessutom väckarklockan på halv 9, eftersom det skulle ge mig 8 timmars sömn, och samtidigt en lång dag att göra läxor på. Det fungerade nästan. Vaknade halv 8 istället, och var pigg, och kom fram till att 7 timmar är nog optimalt för mig. Men jag ville ju inte gå upp så tidigt, så jag snoozade lite och somnade om och vaknade frivilligt igen vid 10. Då tog jag upp min biologibok igen och pluggade ytterligare en timma (jävlar vad bra jag lär mig direkt på morgonen, aldrig testat det innan!), innan jag åt frukost.

Och vilken jävla frukost sen. Kollade i spegeln och tyckte att jag såg smal ut (jag har mina positiva dagar). Detta resulterar alltid i att jag känner mig döhungrig och går för att vräka i mig mat. En rostad macka med massa smör och ost och marmelad, en stor skål vaniljyoughurt med branflakes + müsli med torkade bär och extra russin, ett kokt ägg med kaviar, och så en hönökaka (inte en hel! en macka från den såklart) med vitlöks-färskost, två stora glas vatten, och en havrekaka till "efterätt"! =)
(Jag var mätt strax innan ägget).

Nu sitter jag här med min uppblåsta "gravid"-mage som jag alltid får när jag vräker i mig..
Men lika glad för det är jag, och nu ska jag göra läxor! ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP