fredag 28 maj 2010

Sleten


Jag låter bilden tala.

Min förkylning (influensa? enda som saknas är febern..) till trots gav jag mig av till stan och spelade på avslutningen av kulturskolans festivalvecka tillsammans med Josefin, och sedan åkte vi vidare till Göteborg för att leta extra studentklänning/festklänning till kvällens firande - för det är ju lätt att man skitar ner den första och då vill man ha en ny fin sedan, och dessutom ska jag ju gå på Roberts student, och då vill jag också ha nåt användbart. Jag tänker mig något svart och vitt, som vanligt ;) Men tyvärr hittade jag nada som lyckades med att se bra ut både på galgen och på min kropp. Så jag kom hem igen tomhänt (eller okej, inte helt, jag har fått tillbaka mitt pass nu! :D). Med värk i hela kroppen. Den här förkylningen tar på mig, (som ni såg ovan.)

Så imorgon ska jag bara vila. Kanske spela sims på sin höjd ;D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP