tisdag 18 maj 2010

Nyblonderad!

.. och de här första veckorna efter är de värsta! Det är de alltid. Man är blond ända in i hårbotten och det är ljusare än vad det kommer vara i fortsättningen (blekt hår mörknar alltid lite med tiden av någon konstig anledning :S ), så vad man än gör ser håret platt och muppigt ut!


.. fan, nu blev fotona i olika ljus ändå fast jag inte ville -.- Första med dagsljus, andra med glödlampa. Det syns så väl på min foundation så det finns inte.
Foundation är ett stort problem. Men i dagsljus ser den ju nästan normal ut, bara lite för mörk. I glödlampa ser det ut som jag smetat lite bajs i hela ansiktet.. (jämför ansikte-bröstkorg) ..det är då inte lätt att vara svensk blek blondin!

Nåja, ni ser vad jag menar med att håret verkar platt i alla fall. Dessutom matchar min utväxt sminket mycket bättre -.-

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP