måndag 31 maj 2010

En rolig kommentar =)

Alltså inte rolig som i att håna den som skrev, men som i att det träffade mig rätt bra xD

Anonym kommenterade mitt inlägg om hur man får bra betyg:
jag gillar hur du stavar till ordet åtminstone och säger att du har bra betyg ^^
annars goda tips! :D

Jag kan bara säga att jag är glad att betygen inte går efter stavningen, utan innehållet.. xD Jag har blivit världssämst på stavning sedan jag började använda internet (för en herrans massa år sedan alltså).. innan dess stavade jag felfritt!
Summa:
böcker gör att du stavar bra, internet förstör vad böckerna byggt upp.

Nu tänkte jag faktiskt för övrigt gå och lägga mig, för jag har så förjävla ont i huvudet =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP