tisdag 1 juni 2010

God morgon!

Här sitter jag och har sovmorgon och vet inte precis hur länge. Eller i alla fall inte när jag ska åka till skolan.. börjar 12.25, men om andra är där tidigare är det ju kul att också vara det =)
Fast å andra sidan kan jag sitta hemma en extra timma och läsa körböcker annars.. Får se till att bestämma mig inom 10 minuter, för då går bussen. Då eller om en timma. Antagligen blir det om en timma, för ingen annan hör av sig och säger att de är där tidigare. Dåså! Körböcker it is =)


Och här är lilla jag idag =)
Det syns verkligen inte på bild vilket helvete jag har med mitt hår varje dag när jag saknar både hårsprej (slut) och plattång (pappa tog isär den för att laga den.. men just nu är den bara isär..). Men nu vet ni!

2 kommentarer:

Disdrac,  1 juni 2010 kl. 11:36  

lider inte ett dugg med dig ska du veta. Tänk istället på sånna stackare som jag som aldrig använder vare sig hårspray eller plattång. :P

Hanna 1 juni 2010 kl. 19:08  

haha, det är självvalt i så fall, så icke-medkänsla back at you :D

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP