fredag 11 juni 2010

Gokväll =)

Förlåt, jag vet att det blir urkass uppdatering när jag är med Robert.. Kan bero på att nästan det enda vi sysslar med är att ta igen oss.. vi sover nästan dygnet runt xD

Studenten igår var trevlig i alla fall ^^ Men dom springer ut väldigt lol här uppe i skogarna - utan musik och så springer dom faktiskt. Man står där och ser ett gäng studenter susa förbi i full kareta.. xD Jag gillade våran utspringning bättre - upp och dansa med klassen till en egenvald låt på en scen som hela publiken ser ;D Men älsklingen var så stilig så, urgullig och snygg :3

Sen var det fest på kvällen, och det styrkte bara ännu mer min tanke om att fest inte är någonting för mig. Ingenting går upp emot att ligga hemma i sängen och mysa med sin älskling^_^Men jag hade kul i alla fall och det hade Robert med, så då är jag glad ^^

Nu ska jag få se nån projektarbetesfilm som Roberts bror gjorde i den kursen, hejsvejs!

(och bilder från allt möjligt får ni se när jag kommer hem, har inte med mig någon kamerasladd!)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP