onsdag 23 juni 2010

Äntligen hemma igen!

Okej okej okej det är jättekul att vara i min lägenhet - men när man hunnit ta sig dit, spendera tid med älsklingen där, gå ner och köpa kebabrulle på pizzerian utanför, gå upp och äta upp den, spendera mer tid, och precis tänka gå när bror ringer och säger att han kommer dit, så att man istället får börja koka te, gå ner till livs precis runt knuten och köpa socker, bjuda på kakor och bulle, och SEDAN hoppa på bussen för att åka hem igen, stanna på vägen och handla hårfärg till älsklingen, ta bussen vidare hem till mamma och göra avbrott igen för att hämta saker jag glömde när jag åkte till pappa i måndags, övningsköra till affären och handla mat åt mamma, och sedan slutligen övningsköra hem till pappa... då är man glad att äntligen vara hemma hos sin mjuka sköna säng igen (L)
.. för jag har väl inte glömt att säga att det enda som finns i lägenheten är trästolar? xD



Han är så söt så, han fixar så att jag kan få spela sims 3 drömjobb på hans dator förhoppningsvis senare idag :3 (har inte färgat hans hår än om ni undrar..)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP