tisdag 22 juni 2010

Sär-iöst

Får snart "ny" dator ( = brors gamla). Flytta musik. Ojdå, en hel kvart, för att flytta ca. 3 gig. Jobbigt. Flytta bilder. W T F 236 jävla minuter för att flytta 10 gig?! 1 timma hade jag gått med på.. :S inte 4!

Suck. Men mest av allt stör jag mig på att jag inte insåg detta INNAN jag började flytta filer mitt i natten.. att det tar tid alltså. Jag vill ju sova! Ska upp tidigt imorgon och baka paj till pappas kundmöte! (han har sitt företag hemma). Vad tycker ni, ska jag göra rabarber, eller rabarber/hallon? ;) Eller jordgubb/hallon som jag själv tycker låter vettigare?^^ Fast pappa gillar rabarber, så det blir nog rabarber. Med mycket smuldeg =)

1 kommentarer:

Disdrac,  22 juni 2010 kl. 14:23  

haha gladis då. hur klarar du dig med bara 3GB musik på datorn? Det är ju bara en typ 30 timmars loop med musik ju. :o använder du spotify mycket eller vad gör du egentligen? :s
Men 10GB bilder måste jag nog tolka som maniskt självfotograferande. eller bara att du har dom i onödigt hög kvalitet på datorn...

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP