lördag 19 juni 2010

Kissies fotograf tog åt sig av min kommentar! xD

Kissies fotograf, till hennes skivomslag, kommenterade just mitt blogginlägg för att jag kommenterat kissies bild xD
Kommentaren hon fällde var dessutom samma som jag gav kissie. Tillåt mig att tycka att det här är väldigt lustigt - kissie spenderar dag ut och dag in med att tycka att andra är fula (kronprinsessans brudklänning var nog nyaste tillskottet i högen), men det är inte okej att tycka att hon är ful själv? xD
Alltså okej, jag kan förstå att en fotograf tar åt sig om man kritiserar hennes bilder. Men vafan, jag kritiserade inte bilden, utan Motivet. Jag kan väl inte hjälpa att hon fick ett så värdelöst motiv att hon inte kunde prestera bättre bilder? .. ^^

Lustigt var ordet. Dessutom väljer hon att "kritisera" en bild där jag själv redan anser mig vara ful.. liksom, obvious is obvious. Att jag är ful efter en cambild är inte så konstigt. Att inte prestera snyggare bilder efter en plåtning är en annan femma.


Såhär snygg blir åtminstone jag efter en ordentlig fotografering. I mina ögon mer än man kan säga om tidigare nämnda flicka =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP