måndag 7 juni 2010

Studentpresenter =)


Karaff och 4 matchande glas från storebror med familj. Riktigt tuffa, älskar formen på kannan!


Totalt 4 skålar (2 olika storlekar av varje på bilderna ovan) från pappa och Monica, respektive faster Carina och Leo =)
Jag diggar dom! Alla har snappat det där med svart, vitt och rött ;)


En till riktigt snajsig karaff, stilren och snygg! Denna från farmor =)


Kökshandduk och grytlapp med härliga mönster! från kusin Anders och hans Hanna (hihi, väldigt snyggt namn ;D)


Två jättefina armband ^^
Vänstra från Henrik (lillebror), specialdesignat efter bild och beskrivning inskickat av honom till något UF-företag tydligen! =)
och det högra från älsklingen, och det finns en speciell tanke med det ^_^ ska visa vad jag pysslat med det sedan :3

Och så glömde jag ta ett foto på storasysters (+familjs) present ju! Den står redan installerad i mitt fönster hemma hos pappa, och består av en snygg röd blomma av något slag (sämst på blomnamn) i en lika snygg röd kruka! Plus en vattenkanna som är så snajsig att till och med jag kommer komma ihåg att vattna i fortsättningen ;) Ska ta kort på dem sakerna så fort jag får chansen!

.. och till detta får ni ju då addera ca. 3000 kr (perfekt, första månadsavgiften för lägenheten.. xD) och 600 kr presentkort på IKEA (också från storasyster med familj ^_^)

Jag är riktigt glad för allt fint jag fått!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP