torsdag 24 juni 2010

God förmiddag =)

Någon andas högt och ljudligt i min säng. Varför är han jämt täppt i näsan? :o Och varför sover han mitt på dagen? -.-

Nåja, jag är vaken i alla fall. Lite sur för att jag inte får spela sims än, och lite irriterad för att jag inte orkar bege mig ut i solen. Funderar på om det ens är varmt?

Ingen bra dag än så länge alltså. Hittade mina noter, så jag har spelat lite piano i alla fall, för första gången på 3 veckor eller nåt..
Sa jag att jag mötte min pianolärare när jag gick med Johanna mot Kungsmässan här om dagen? :D
"Här kommer en före detta favorit-elev!" sa han till sin fru/sambo och hälsade på mig ^^



Fundering från igår (när vi åt kebabrulle tog vi med oss en meny) :
Varför i helvete äter man ens pizza om man tänkt vara nyttig?! xD

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP