tisdag 15 juni 2010

Uppe med tuppen!

Det gick rätt bra att köra med pappa igår. I alla fall när jag bestämde mig för att ta det lugnt och inte stressa (vad har jag egentligen bråttom för? bilarna bakom kan köra om om de vill! .. inte att tolkas som att jag kör snigelfart xD men de ligger fan alltid tätt i röven på mig, bara för att jag har en grön skylt där - samma funktion som myggljus fast på bilar..). Parkering gick också bättre än förväntat. Återstår bara att se om det funkar lika bra med trafikskolans stora bil som med pappas sambos minibil =)

Ja! För glömde jag säga att jag ska till körskolan nu? Därför jag är uppe så här tidigt alls! =)
Klarade just fas fordon på datorn också, och blir lika irriterad varje gång över att det finns frågor som vår lärobok inte alls tar upp. Som vilken utrustning bilen måste ha enligt bestämmelserna. Jag har lusläst bokjäveln, vart står det?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP