lördag 19 juni 2010

Bakat paj =)

Ja! Johanna sov över här, och för några timmar sedan fick vi för oss att baka paj. Sagt och gjort, vi länsade trädgården på rabarber, och lade till lite hallon, och så blev det en trevlig smulpaj ^^


Nomnomnom!


Och ja, jag kollade faktiskt på bröllopet. Jag sa till mig själv att jag inte skulle. Men jag kollade en stund ändå. Typ 1 timma innan till 1 timma efter själva vigseln. Och det var så fint när båda blev tårögda när de bytte ringar ^_^ Det märks verkligen att de är kära på riktigt :3

2 kommentarer:

Disdrac,  20 juni 2010 kl. 01:28  

haha skulle nog inte ens fatta vilket bröllop du pratade om om det inte var för ledtråden i nästa inlägg... xD

Hanna 20 juni 2010 kl. 11:54  

ääh, men alla kan ju inte vara lika.. med ;)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP