fredag 18 juni 2010

God morgon!

Jag har varit vaken sedan klockan 9 - helt fantastiskt! Till och med hunnit duscha och äta frukost och klockan är liksom inte ens 12 än! =)

Tänkte att jag skulle ge mig ut på någon liten promenad.. en väldigt liten en, på max en kvart eftersom det är mitt på dagen och min hud inte tål sol typ -.- Men en liten stund kan ju aldrig skada^^

Dessutom har jag börjat irritera mig (igen) på att min hud i ansiktet är konstant röd. Det problemet finns ingen annan stans, på typ armar eller nåt, utom just i ansiktet. Och det är irriterande, för jag kan inte gå utan smink utan att se ut som om jag blivit seriöst brännskadad eller har ett ton finnar eller nåt.. Jag hoppas på att det ska bli bättre av lite sol. För just nu är det så rött så man ser nästan inte att jag har fräknar ens.. och jag tycker att fräknar är fint ju :(


Osminkad och skelögd? :o
Det röda jag pratar om syns inte i camen eftersom jag är bländande ljus på samma gång..xD

4 kommentarer:

Disdrac,  18 juni 2010 kl. 23:34  

Shiet jag kom på en förklaring på dit problem. :o
Du kanske är albino. ;) fast bara lite...
eller kanske Leucism. iaf det jag menar är att du kanske har en genetisk avvikelse som minskar din melaninproduktion och på det sättet gör dig: 1. blond, 2. blåögd, 3. blek, 4. ljuskänslig och 5. ger dig dålig syn.

Mina enda förslag är att uppsöka läkare och att använda en rånarluva(alternativt klä ut dig till mumie) istället för solkräm

Hanna 19 juni 2010 kl. 20:03  

haha, tack, snällt det där med rånarluvan ;) xD

Det låter inte helt omöjligt.. fast jag har ju faktiskt mörkblont hår naturligt så.. :o

Josefin Mirsch 19 juni 2010 kl. 21:28  

Fanns det verkligen ingen bättre bild än den där? :S
.. den ser ju muppad ut till och med som pixellerad..

Hanna 19 juni 2010 kl. 21:35  

wow, att du skulle hitta hit av alla människor.. intressant xD

För det första, jag tror inte precis att jag ser snygg ut på den bilden.. kunde du inte läsa första gången så står det "osminkad och skelögd?" under den xD

Och jag kan faktiskt inte hjälpa att du har någon så .. ovacker att fota att inte ens en hel plåtning kan generera bättre foton än så.. om du undrar så ja - jag blir faktiskt snyggare än hon, på riktiga fotograferingar :)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP