torsdag 3 juni 2010

Jag tar studenten imorgon!

Och jag måste verkligen gå och lägga mig i rimlig tid om jag ska orka hela dagen imorgon.. tänkte gå upp någon gång vid 5, om inte tidigare. Ska duscha, sminka mig och fixa hår.. och skära melon och stryka klänningen om det går osvosv..

Äh, det fixar sig. Går nog upp 4 när jag tänker efter.. ska ju vara hos klasskamraten på champagnefrukost klockan 7 så :)



Lokalen vi hyrt för släkten att samlas i efter hela kalaset med utspringning och flak osv.
Har ju skilda föräldrar, så att vara hemma hos någon av dem med den andre är helt otänkbart..
Nåja, den är inte världens finaste, men med tillräckligt mycket björkris och blommor så duger nog även den!

Nej, nu måste jag fixa naglarna innan jag går och lägger mig.. vem fan kan sova när det är såhär ljust ändå?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP