torsdag 17 juni 2010

Heldag =)

Var iväg med Johanna till klockan 6 på kvällen. Sen kom jag hem, vräkte i mig en brakmiddag och somnade tills nu. Så ni får ursäkta att jag inte skrivit tidigare ;)

Jag klarade repetitionsfasen på körskolan 2 gånger av 3, så nu har jag inte mycket kvar.. ändå känns det som jag inte kan någonting alls!
Sen for vi såklart till lägenheten, handlade lite på willys först och det var typ en mil att gå för jag fattade inte att det fanns en hållplats precis utanför, så vi gick av en hållplats tidigare.. nåja. Nudelwook blev det i alla fall, och hon gillade det! :D
Sedan for vi vidare till nordstan och så blev jag bjuden på en McFlurry marängsviss ^^ (än så länge betald med mina egna pengar dock :o xD)


Mitt kök när jag lagat mat! Notera den trasiga mango chutneyn xD


Nudelwook som sagt, och en hungrig Johanna!

Johanna blev förresten den första att se min lägenhet, utöver mig och pappa. =) Inte ens Robert har varit där än!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP