lördag 12 juni 2010

Mina favoritbyxor :(

Idag är en sorglig dag, för idag har jag slutligen lyckats använda mina absoluta favoritjeans (deras passform på min kropp är ren perfektion) så mycket att de gått sönder av sig själva. Det har redan hänt typ i knävecken där de alltid viker sig när man går, men nu mitt på framsidan av benet vid mitt knä!


RIP mina jeans :'(

Men detta betyder så klart inte att jag tänker sluta använda dem - trasiga jeans är ju snyggt ;D

Däremot sörjer jag - för dessa är de enda jeansen någonsin som suttit bra på mig.. alla andra plattar antingen till rumpan, trycker ut magfettet över kanten, eller sitter löst i benen (speciellt vid knäna).. -.-

3 kommentarer:

Disdrac,  12 juni 2010 kl. 21:53  

Men du som tycker om att sy och greja borde väll kunna sy ihop ett par jeans som passar perfekt själv ju.

Hanna 12 juni 2010 kl. 23:01  

byxor.. är nog det svåraste plagget att sy någonsin (enligt professionella..) och eh.. jeans är de svåraste byxorna att sy xD

.. i framtiden kanske jag fixar det, men nu skulle det bara bli väldigt.. intressant xD
Har däremot funderat på att färga och sy om gamla jeans som passar fint till största delen ;P

Disdrac,  13 juni 2010 kl. 12:10  

Inte för att jag kan något om sömnad direkt men är det inte bara att sprätta upp ett par gamla slitna jeans och kolla bitarnas form sen sy ihop igen? så far du den övningen du behöver plus att du får måtten på alla delarna och kan sy ett par helt egna.

ja men intressant är ju bra. eller?
Kan du nog också göra. du har ju trotts allt hela sommaren på dig.

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP