måndag 14 juni 2010

Mejl från antagningen

Mitt hjärta slår alltid en liten extra fnurp så fort jag fått mejl från någon viktig avsändare. Typ företag man sökt jobb hos, någon lärare, eller som idag: antagningen! Blev otroligt nervös, fast när jag öppnade mejlet stod det bara att de tagit emot och registrerat mina meriter nu. Och att jag skulle gå in på studera.nu och kolla. Allt stämde, tack och lov ;)
Och vet ni vad? Det visar sig att jag söker in med 22,30 i medel! :D
(högsta möjliga är ju 22,5 nu, tack vare meritpoängen ^^)




och så två bilder på lilla mig =) Jag är inte vän med kameran idag..

2 kommentarer:

J,  14 juni 2010 kl. 08:34  

Står det medelvärdet på sidan? Mitt gör inte det :(

Hanna 14 juni 2010 kl. 12:14  

det står när man klickar på "följ din ansökan", bredvid varje alternativ står vad man söker in med för just den utbildningen :)

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP