lördag 5 juni 2010

För jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten! :D


(Jag bredvid ballongerna i vänstersidan ^^)

Första bilden ni får se =) Mer kommer när jag återhämtat mig bättre! För jösses vad jag mår illa idag, cyklade just till affären med älsklingen och nu vill jag bara krypa ihop och gömma mig under täcket och somna tills slutet av nästa vecka.. eller nåt ..

En sak till: grannar.se är en skitsida, om någon tänkt registrera sig där. Jag registrerade mig gratis och erbjöd typ läxhjälp. Jag fick ett svar på annonsen och skulle kolla svaret. Bara det att jag får inte se svaret förrän jag betalar pengar. typ 30 kr. Tänker fan inte betala 30kr för att få ett litet svar som kanske leder till ett jobb som kanske genererar det dubbla, ungefär. Jag avregistrerade mig. Bara så ni vet hur den sidan egentligen funkar.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP