onsdag 30 juni 2010

Vart i stan igen..

Börjar bli en aning irriterande nu. I måndags in till stan för att göra körfrågor. Igår för att ha körlektion och sedan åka till Rusta med mamma. Idag för att göra körfrågor igen.


Men nu verkar det ju i alla fall inte som att jag behöver bege mig dit mer på ett tag :D Inte för att göra frågor i alla fall ^_^

Sen vill jag bara påpeka den här väldigt konstiga frågan jag fick:

Ja, jag svarade fel. Jag visste (eller kände på mig) så mycket som att A är de man vanligtvis ser. Men några röda streck har jag fan aldrig sett så därför föll min gissning på C. Robert stod bredvid och upplyste mig efter testet var slut om att det var den röda. Står ingenstans i boken, och jag var såklart tvungen att kolla på vägen hem. Fanns fan inga röda streck någonstans. Däremot ORANGEA PRICKAR. Dålig fråga?

Nåja, nu ska jag i alla fall spela sims tror jag bestämt =) Ni kanske får en liten printscreen på min söta familj om jag känner mig riktigt nördig ;)

1 kommentarer:

Anonym,  29 november 2011 kl. 02:54  

ang den frågan, Sista sidan i den smala boken. ( Vägmärken & Vägmarkeringar.),

Kramar.


-loneryd.blogg.se

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP