lördag 1 maj 2010

Stan en snabbis =)

Smarta som vi var tänkte vi nämligen inte på att det är en röd dag idag, så hela innerstaden var stängd! Kungsmässan hade dock öppet som vanligt =)


Jag fick den snygga ringen ovanför av älsklingen ^^ så nu kan vi matcha, han har en nästan likadan ring ^^

Jag fick en vit sjal också, som är fin tillsammans med skinnjackan :3
Och så köpte jag mina balörhängen också! Hittade dessutom ett halsband som skulle varit jättefint till, på Lindex, men det enda som fanns kvar saknade en stor sten precis i mitten! Det var jobbigt :(

Nåja, jag får visa det andra på bild för er senare, för nu vill älsklingen att jag ska komma till honom i sängen och äta chips :3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP