torsdag 27 maj 2010

Det värsta som någonsin hänt mig?

Ja, det är i alla fall inte långt ifrån. Och det är en av anledningarna till att jag sitter uppe så här sent - skulle ändå aldrig kunna sova när jag är så orolig.

När jag dansade på balen med en i klassen, så gick min väska sönder och föll i golvet, och han var snäll och hjälpte mig plocka upp allt och så, och jag trodde verkligen att jag hittat allt; bankkort, pengar, smink och mobiltelefon osv... så jag tänkte att det var ju tur och så filosoferade jag inte mer över det. Förrän nu i duschen när jag kom att tänka på att jag ska ha med mig betalkvitto och legitimation till halkkörningen som jag ska på IDAG (om ungefär 9 timmar..!). Två sekunder senare kom jag att tänka på att jag ju tömde väskan idag och lade tillbaka allt på sin riktiga plats. Men inget pass. Inget pass nånstans, inte i väskan, inte där det ska vara, INGENSTANS.
JAG HAR TAPPAT MITT PASS PÅ VALAND OCH JAG BEHÖVER DET IDAG!!!!!!!!!!!

..Jag mår seriöst dåligt, vet inte vad jag ska ta mig till, och vågar inte lägga mig och sova för då måste jag strax vakna och reda ut all den här skiten..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP