tisdag 25 maj 2010

Nu! nöjer jag mig


Jag kan omöjligt bli nöjd när jag sminkar mig själv känns det som. Denna gången fick jag för mig att lösögonfransarna satt skevt så många gånger så jag nog ryckte loss och klistrade om endera av dem 5-6gånger. Jag är fortfarande inte helt nöjd kan jag väl tillägga. Och jag håller handen sådär för att sminket ska hamna i samma ljus, annars ser det ojämnt ut. Men nu ser det någorlunda symmetriskt ut i camen, så nu tänker jag att jag får nöja mig. Kommer aldrig få till det bättre än såhär ändå, bara småpilla i oändlighet.

Dags att gå och packa, om en halvtimma ska jag åka för att först gå till kungsmässan och köpa otroligt smexiga knähöga strumpbyxor (vaddå, jag har långklänning, vem bryr sig? :O ) och sedan hämta blommorna jag ska ha i håret, och efter det är det dags för frisören :)
SEN ÄR DET BAL!
(ja jag ska byta om hos frisören, för hon börjar med mig ca. klockan 3 och samlingen är 5.)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP