lördag 29 maj 2010

Inte för att jag ska se finalen men..

Jag hoppas att Turkiet eller Danmark vinner i alla fall =)
Turkiet för att jag gillar låten, allra mest refrängen, och hela stilen. Danmark för att deras låt var den enda som hade fina och vettiga stämmor som lät bra tillsammans (i jämförelse med vad jag hört för övrigt i tävlingen) - och för att låten inte var dålig.

Ja, dendär tävlingen har sjunkit så lågt att man anser ett framförande vara bra så länge man inte sjunger falskt, tydligen. Vart fan är den påväg då?



Danmarks bidrag.
Förresten, vad är grejjen med dedär klänningarna? Nästan hälften av alla kvinnliga deltagare hade sådana.. jag tycker inte ens de är snygga? :S Kan man inte bestämma sig för Antingen långklänning Eller kortkort? xD


Turkiets bidrag.


Dessutom tycker jag att Israels sångare ser rätt bra ut faktiskt ^_^ fast ännu bättre i framträdandet än på bild.. så spana på honom ikväll, ni som kollar ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP