måndag 17 maj 2010

Mardrömsnatt

Drömde att jag och pappa var på visning av en annan lägenhet, trots att jag redan skrivit på för den jag har tillträde till i juni.. Pappa tyckte att den andra var mycket bättre, och jag blev förtvivlad, och övertalade honom att vi skulle åka och kolla på den första igen så han fick se hur bra den var. Så när vi kom dit och skulle gå in i sovrummet så stod det TRE dubbelsängar huller om buller där inne, och i den som hade funnits med på visningen satt en gammal elak tant och hånskrattade och förklarade att mitt sovrum satt ihop med sovrummet från lägenheten bredvid :(
Jag blev jätteledsen för så hade det inte sett ut på visningen, och nu ville jag inte ha den mer och vi skulle få bryta kontraktet och tänk vad jobbigt att berätta det för alla som jag varit så glad inför..

Sedan vaknade jag :o

Å andra sidan kan man se det positivt och meddela att jag inte fått ett enda loppbett inatt! :D Så min städning måste ha fungerat ^^

Jag har ingen aning om ifall min första lektion idag var inställd eller inte, fattade aldrig riktigt, men jag åker till skolan och i värsta fall får jag väl plugga fysik (det behöver jag ändå..). På lunchen sen har Josefin lovat att gå med mig till apoteket och köpa några allergitabletter som hennes pappadoktor sa att man kunde ta mot mina bettmärken :3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP