måndag 24 maj 2010

Balen är (snart) idag!!

(haha, inser nu - när jag skrivit hela inlägget - att klockan var en halvtimma mindre än jag trodde!)

Sitter här och funderar på om jag ska måla mina naglar idag eller imorgon bitti.. känns som jag har så mycket att göra då, men samtidigt behöver jag verkligen sova!
Sitter också och funderar på om jag ska duscha imorgon, eller om det räcker med att jag duschade imorse (det är fortfarande måndag för mig, trots rubriken).. får väl se hur fräscht det ser ut imorgon..

Tänkte gå upp klockan åtta, sen är det bara att hoppas att jag hinner med allt jag ska.. ska vara hos frisören halv 3, och där tar jag på mig klänningen efteråt, och går direkt till parken där vi ska samlas klockan 5 :)

Nej, dags att göra något vettigt!
God natt på er, sussa sött allesammans =)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP