fredag 7 maj 2010

Drunknar i läxor

Det är helt sjukt. Jag har så mycket läxor just nu så min hjärna kör selektivt minne. Jag måste kolla i kalendern för att ens upptäcka att "oj, vi har det stora biologiprovet redan nästa onsdag. Jahaja". Men det är inte tal om att börja med det nu. Nej jag måste skriva ca 4-6 a4-sidor i samhällskunskap först. Har ni ens någon aning om hur sjukligt komplicerat sveriges valsystem är?
Och inte nog med att det är så krångligt att jag knappt förstår mig på det efter flera timmars arbete här, jag måste tycka något om det också! Och det ska vara djupa analyser om för- och nackdelar och förslag på alternativa lösningar och vilka långvariga effekter som skulle kunna dyka upp.

Men snart kommer min älskling hit. Då ska jag sluta skriva och pussa lite på honom istället ^^ Han åker redan imorgon igen, och då är det konstant plugg dygnet runt tills måndag som gäller. Men det är okej nu. Jag är lite taggad. Jag har funnit motivationen i att vila på lagarna i några dagar och ta in uppgiften långsamt. Men det gäller tyvärr bara samhällen. Hoppas det börjar gälla biologin snart också..



Måttligt road, och jävligt blank på näsan.
Spana in snyggingen i bakgrunden ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP