måndag 3 maj 2010

Pappa tvingade mig att städa :(

Fast först lagade han min lampa ^^ (äntligen, jag kan se igen!)

"Det konstigaste av allt är att du kan fatta vad det där är.."
"Det här? Det är en switchad omvandlare!"


Ser ni brännmärket? xD .. tur att jag stängde av lampan och lät den vara avstängd!


Men som sagt, jag var tvungen att städa. Jag erkänner, mitt rum är (var) riktigt äckligt, för jag vet verkligen inte vad som flyger i mig. Jag bara orkar inte..

Jag upptäckte tillexempel hur mycket hår som faller av när jag sitter vid datorn och flätar mitt hår.. (det här är ett Rensat hjul bland 5 stycken totalt)


Och så har jag en hel del skor också :o Dom tar upp alldeles för mycket plats!


Fast jag har i alla fall kommit fram till en grej.. när jag "blir stor" ska jag ha städerska ;)
Skämt å sido - jag måste försöka hålla uppe detta nu, så det inte blir lika skitigt igen, så jag inte inte orkar städa igen..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP