fredag 28 maj 2010

Jag avlider nu

Farväl, grymma värld..

Jag blev förkyld igår/inatt. Och jävlar vilken förkylning. Halsen snörpte ihop sig totalt och blev torrare än den värsta sandstrand, näsan täpptes igen totalt men långt in (så jag kunde fan inte snyta mig, blev kvävd inifrån), alla muskler i hela nacken/ryggen/bröstkorgen värkte och smärtade (satt och kollade på roliga bilder, det gjorde Ont att skratta), jag blev otroligt andfådd, och fick sjukt ont i huvudet.

Det var svårt att sova inatt.

Men nu har jag vilat, så nu mår jag bättre =) Och om tre timmar är det meningen att jag ska in till Kungsbacka för att spela med Josefin. Hon ringde mig nyss och kände inte ens igen mig xD .. jag tror alltså jag låter bli stämsången i alla fall..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP