torsdag 13 maj 2010

Kväll

oh så vacker rubrik.


Jak unt kisse tidigare idag ^^
(nej jag håller inte fast henne, hon sträckte sig för att tvätta sig just då xD)



Nu har jag övat piano. Så det sprutar ur öronen. Men det är inte tillräckligt ändå. Får öva mer imorgon. Det är trots allt inte förrän på kvällen vi ska spela på kalaset =)
Imorgon ska jag köra motorväg med körskolan förresten. Fantastiskt. På lediga dagar lyckas jag alltid boka in tidiga tider med körskolan. Så det är bara att pallra sig upp vid 7 eller något imorgon, och ta sig in till Kungsbacka. Men det funkar nog. Efter det är det inte långt kvar till körkortet! Om jag bara fixar teorin vill säga.. men det ska jag göra snart!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP