söndag 1 februari 2009

Titta på mig! :o

Ja, kolla in denna bilden, som min bror tog på mig! Hoppas att alla bilderna från i torsdags blev mer som den där. Eller hoppas inte, då kommer jag få sjukt svårt att bara välja 2. Som antagligen är det enda jag kommer ha råd med. *sigh*.

Som så många gånger innan har en hemlig dröm om att vara modell väckts hos mig.. men det är ingen idé :D Jag är kort, och jag är allt annat än social och pratsam och utåtriktad och allt vad det heter.. Men ändå.. vill inte nästan alla tjejer någon gång i sitt liv vara modeller?
Tror jag i alla fall :)

Varför är jag så full av kontraster? Jag pluggar nv-programmet, ska bli någon forskare kring komplicerade grejjer på något företag med gott rykte. Ju.
Jag drömmer lika mycket om att ta nobelpriset som jag drömmer om att kunna vara modell eller bli känd sångerska. Allt är nog lika omöjligt. Så låt mig istället fokusera på det jag är bra på - att kunna saker. Att dra logiska slutsatser kring vetenskapliga saker. Att räkna och förstå matte. Såntdär. Jag kommer sluta som forskare, eller som lärare. Allt annat är fåneri :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP