tisdag 3 februari 2009

fan vad ful jag är

.. och DÄR sjönk mitt självförtroende i botten igen! Tack så mycket. Av 50 bilder var ALLA fula. Okej, inte vid första anblicken, men kollar man efter så var de fula fula fula fuuuuuuuuula. Jag är förjävla ful. fyfan. Köpte 4 bilder. 4 bilder sållades fram ur 50 från början. De 4 finaste. Ändå är de skitfula. Herregud. Jag. Är. För. Jävla. Ful.

Tänker aldrig någonsin igen få för mig att jag ens ser något sånär skaplig ut. Fyfan.
Stackars männskor som måste stå ut med att se på mig.
Och jag som Kände mig snygg när jag tog dedär bilderna. Trodde att jag såg skaplig ut. Och så är jag så jävla ful. Jag vill inte ens veta hur illa jag måste skära på folks hornhinnor varje dag.. stackars satar som måste se på mig.


Varsågoda att frossa i fulhet.. jag menar.. jag har ju ändå betalat en massa för att få dessa jävla bilderna:








Jag vet, alla tycker att andra bilden är ful.. varför envisades jag med att ha den?
Mamma valde sista, inte jag..


FULFULFUL.

1 kommentarer:

Anonym,  4 februari 2009 kl. 14:56  

Dom är ju skitsnygga!!! Jäklar, sista bilden är riktigt modellsnygg. Menar det! Du borde vara STOLT snarare, det hade jag vart.

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP