söndag 15 februari 2009

Nu är jag hemma igen..

Uscha usch, sätet i tåget mot göteborg var inte alls bekvämt. Alls. Min rumpa har ont.
Men nu är jag hemma. Hann träffa min brors nya kärlek på vägen också, som var väldigt trevlig, rolig och social av sig.
Sedan åkte vi pendel, och så kom mamma och hämtade oss, och så åt vi paj, och sedan duschade jag och nu sitter jag här.
Snart ska jag borsta håret med min trasiga borste som ligger här brevid mig på skrivbordet ovanpå min bibel. För allas intresse liksom..

Jag tog inte en enda sketen bild uppe i värmland fast att jag till och med hade laddaren med mig för att kunna ta megamånga!
Nåja.. nu ses jag och älsklingen igen om exakt 10 dagar och det är så lite för att vara oss så jag kommer nog inte ens hinna sakna honom ordentligt.. tur vi har <3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP