måndag 16 februari 2009

hjääääääälp

Någon, ge mig något sötsnask som tar lååååååååååång tid att äta en liiiiten liiiten bit av.. för jag håller på att föräta mig av allt som kommer inom räckhåll.. kakor, jordnötsringar, chips, halstabletter!

Fast det är mitt eget fel. Så fort jag äter för mycket en dag så kommer jag in i mitt "gamla" mattänk från när jag var ~13kg tyngre.. vilket var "mat mat mat mat mat" dygnet runt..
Nu råkade jag ju bara vräka i mig alldeles för mycket tacos och en enorm kebabrulle i helgen.. så nu får jag lägga band på mig och skaffa mig lite disciplin här..

.. fast, halstabletter tar ju ganska lång tid att förbruka.. synd bara att det har laxerande effekt om man tar för många.. hmm.. halstabletter..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP