onsdag 18 februari 2009

Goddag!

Först och främst, som svar till min kusin: JA JAG HAR HENRIK SOM LÄRARE OCH JAG STÖÖÖR MIG PÅ HONOM! xD

Sedan visade vi våran film på engelskan och den var en succé! Rektorn var där just på den lektionen och alla lärare blir så nervösa när rektorn är där, och så fick vi visa våran film och vi tänkte att "stackars Ylva nu förstör vi hela hennes rykte.." men hon kom senare efter lektionen och sa att rektorn hälsade att det var en himla bra film, och att hon också var imponerad av den! Tjoho! Dessutom var det faktiskt vissa i klassen som skrattade på sina ställen och tyckte den var rolig!
.. nu sitter jag bara här och surar för att alla i familjen är helt ointresserade av att se den.. depp..

Någon som vet hur man packar ihop saker till minizipfiler så att man kan skicka dem till andra utan att det tar 10000000 miljader år? xD

1 kommentarer:

Anonym,  19 februari 2009 kl. 14:46  

Henrik är den mest störande läraren som finns. Jag somnade nästan på hans lektion idag. :)

Och jag vill se den där filmen!!

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP