måndag 23 februari 2009

Nu!

Har jag funderat :)
Jag har ju fått en fix idé att jag ska sy massa kläder, eller i alla falla några få saker, åt mig själv. Men frågan är om inte mina idéer, fast att de är fult nedkladdade, är snyggare än vad resultaten någonsin kommer bli. Men skam den som ger sig, det är kul att ha planer!

Jag fick nyss (eller för några timmar sedan) en idé på en väska jag vill sy till mig själv! Och väskor verkar krångliga, fast ändå lätta. För de är geometriska och inte beroende av massa kroppsmått. Men jag hittade ingen bild på någon liknande, så då var jag tvungen att kluddra ner en i datorn. Jag vet bara inte om jag ska ha en röd knapp eller en svart knapp!
Vad tycker ni? :o

Jag vet, jag vet, att fundera på färgen på knappen när jag inte ens kommit underfund med hur jag ska lyckas sy något liknande är ganska.. knäppt, men vaddådå, det är en stor fråga det med!
Jag tycker den röda sticker ut för mycket :s, fast samtidigt är den svarta för tråkig egentligen..
(och det är en enorm knapp jag tänkt mig, minst 7 cm i diameter, om inte det framgår av bilden, den blev kanske lite underdimensionerad.. xD)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP