tisdag 3 februari 2009

Övning ger färdighet?

Jag har kommit på att jag måste öva på att ta mer plats. Waaay mer plats!
Så nu har min hjärna fått för sig att om min ambition är att synas och höras överallt som en riktig attentionwhore, så kanske jag åtminstone lyckas åstadkomma 1 mening till en "normal" person ( aka en som inte ingår i min allra närmsta vänkrets / bara är en internetkompis) varje dag!
Det fungerar nästan.

Josefin var söt idag! Oskar var också med på öppethus, men jag fick hålla hennes lillfinger så jag kände mig inte utanför ^_^
Så sa hon när vi var på väg till stationen "Här går jag med de två männskorna som betyder mest för mig i mitt liv" .. vad glad blir man inte av det då?! Så otroligt sött, och om du nu läser det här så är du en av de allra allra viktigaste och mest livsnödvändiga för mig med :3

Just nu sitter jag annars och är kemijour för diverse männskor här och där över internet. Det är ganska kul. Fast jag borde sova.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP