torsdag 26 februari 2009

Hej och hå

Jag inser att det finns en risk för att jag varit tråkig på senaste tiden, dels för att jag skaffat mig ett liv, och dels för att jag har fysikprov imorgon. (som jag fortfarande inte börjat plugga till, tjoho!).

Men jag var i alla fall hos pappa idag och arbetade, och Robert med, så vi fick varsin hundring för att ta isär 8 mackapärer, byta ut två komponenter, skruva ihop dem igen och testa så att de funkade ordentligt. Robert skruvade ihop och isär, jag bytte komponenter och testade.. xD

Pappa hade sett mina ritningar på kläder som jag gjort på ett papper och lämnat kvar på mitt rum hos honom, och han tyckte mina idéer var så bra så nu uppmuntrar han mig till att försöka mig på att sy dem, och vill ta med mig till en tygaffär uppe i Kinna! Jag blev glad, för det är så sällan som pappa uppmuntrar mig till saker! ^^

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP