onsdag 4 februari 2009

Jävla..

Angående den andra bilden, så hatar nästan alla den, precis som jag skrev redan i förra inlägget.

".. ska jag vara ärlig? .. varför tog du ens med den andra bilden?" sa Robert det första han gjorde efter att ha sett bilderna. Tack för den.

Alla verkar hata den, mamma tyckte inte om den heller..

Men sedan läste jag kommentaren från min kusin till det inlägget, och fick chattat lite med Josefin också, och nu är jag på bättringsvägen igen ^^

Jag tycker inte den är ful. Jag tycker den är annorlunda men snygg på nåt sätt. Gillar hur ljuset faller i ansiktet på mig.. osv..

Skit samma, jag föddes för att vara sådär lagom ful, men jag tänker fortsätta inbilla mig att jag är något att se på :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP