fredag 13 februari 2009

Kläääääääääder!

Jag vill köpaköpaköpaköpa massor!
Med tanke på att jag har 1600 på kortet och 700 i plånboken så känner jag mig inte snål.. för tillfället.. så länge jag köper någorlunda billigt... men drömma kan man alltid!

.. tyvärr har jag ju inte hittat några snygga vårskor än, men då får jag ha mina übersnygga från förra året :) Inget slår dem..

Men jag vill ha massa snygga klänningar och kjolar att klä mig i hela våren!

Och tänk, om ett år är det ju bal och allting, och det finns en affär man går förbi varje gång man går från skolan till stationen som har Jättesnygga klänningar, och jag har redan en aning om hur jag vill att min ska se ut^^ Den ska vara lång ända ned till golvet, vara röd i någon nyans, och vara axelbandslös, samt ha en ganska fluffig kjol.
Kanske något sånthär?^^


Jahadå, denhär sista biten här är inspirerad av min kusin :o lyckos henne som får gå på bal i år ^^ Jag vill också!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP