tisdag 24 februari 2009

Plötsligt blev det mycket att göra..

Japp, precis som det låter. Det blev mycket att göra. Såhär ser det ut:
Imorgon: Upp tidigt, till skolan, har läxa tills dess som jag inte gjort än, hem, baka kladdkaka, åka in och spela med bandet + möta Robert, åka hem.
Torsdag: Upp tidigt, till skolan, lång dag med idrott sista lektionen, hinna till kvart i-bussen när idrotten slutar .25, hem till pappa och arbeta (ska göra om de grejorna jag lödade i sommras) + hinna möta robert någonstans på vägen, åka hem sent antagligen, kanske hjälpa bror med matte.
Fredag: Fysik B- prov! ... när fan ska jag hinna plugga till det då?

.. mycket att göra alltså. Men ändå. Jag överlever. Var i stan en stund idag efter skolan och handlade lite, ett par söta vita knästrumpor, och några överraskningar till Robert :)
Känner så för att skämma bort honom lite när han måste sitta ensam hemma hos mig de närmsta 2 dagarna, men jag hinner inte köpa något alls nu ju.. Nåja..

Jag har haft så gott som en datorfri dag idag, startade inte min dator förrns vid kl 9, och det känns verkligen skönt. Nu ska jag bara hinna plugga fysik och engelskaglosor, och så ska jag duscha, sen ska jag sova!
Gott om tid? Ptja, om jag vill sova vid halv 11 har jag 40 minuter på mig nu..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP