lördag 7 februari 2009

Jag äger ibland :)

Jag äger hela denhär debatten! Spana in den vettja, och för er som inte känner igen mig; jag är "hannna_" :)

För övrigt fick jag lov att måla mitt rum svart och vitt! Jag är överlycklig nu! :') Ska måla om det så fort det blir sommarlov tror jag.. vet inte om jag hinner tidigare, blir så stökigt och bökigt alltihop liksom.. Men jag får i alla fall!

Och så ska jag få en ny bäddmadrass (min är ca 5mm tjock för tillfället) så det är också något att hurra för!

Och så var Monica jättesnäll och lånade mig en snygg rullbar resväska som jag kan ha när jag åker till Robert över längre tidsperioder (d.v.s. när en liten kasse inte räcker), så nu är jag glad glad glad! Lyckad dag det här!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP