söndag 22 februari 2009

God dag :)

Jahaja, ännu en dag av lek med småbarn. I alla fall fram till klockan 5 ungefär. Har sprungit runt runt runt i hela huset så jag blivit helt genomsvett. Myspys. Ska snart duscha :)

I övrigt har jag suttit lite vid datorn och så spelat lite piano, just nu övar jag in clair de lune, fast jag har bara börjat än så länge^^

Kvar på agendan för idag är att duscha, göra läxan i spansk grammtik, städa badrummet, och läsa igenom en del av häftet från idrotten och markera det viktiga. Och packa. Sedan ska jag minsann sova :)



En bild på småpluttarna ^^ Vilden är den större av dem och jag har inte fått en lugn stund från honom på hela helgen :) Den lille är mer skraj av sig, men mest för Henrik, han blev så rädd att han började grina, och kunde inte äta sin mat alls innan Henrik hade gått ifrån bordet.. x) Mig vågade han dock leka med lite ^^

1 kommentarer:

Anonym,  22 februari 2009 kl. 23:29  

"Error 506 Please visit bilddagboken to view this image"

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP