tisdag 10 februari 2009

Mitt rum :)

Såhär är det tänkt att det ska bli..(det där i början är en länk till en youtubevideo över processen när jag målade ^^ ) .
Jag vet, det ser lite jättebarnsligt målat ut. Jag får öva på det här med färger. Målar bättre med bara svart och vitt. Teckning alltså.

Men det är lite dålig kvalitet på videon så här har ni en bättre bild på resultatet:

Ja, jag har snyggat till den lite extra sedan videon slutar, men jag stod inte ut med att ha alla fel och brister kvar när jag sett den så många gånger.. jag orkade inte heller göra om videon, så nu är det som det är. Jag tycker det verkar ganska snyggt, vad tycker alla andra? :)

(klickar ni på bilden så får ni en megaversion där ni kan se alla detaljer.. och alla mina ritmissar ;D )

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP