måndag 2 februari 2009

Chalmers :D


(bra första intryck man får utav skolan va? Dedär två stora cementklumparna med blommor i har dock blivit utbytta mot två enorma cementänder nu.. xD)

Nuu har jag varit på Chalmers, och det är läskigt hur mycket alla påminner om min storasyster där! Kanske inte så konstigt.. hon har ju också gått på Chalmers.. De är en liten grupp för sig liksom, Chalmers distinkta stil. Antar att jag också kommer att drabbas av den när jag en dag börjar där. För det ska jag. Tänker inte gå någon annan stans än på Chalmers. Punkt och slut. Skolan har bra rykte, och jag är tämligen säker på att jag kommer in på Kemiteknik. Dessutom har de alla sina aktuella tentor kring jul Innan jullovet och inte efter!
För övrigt fattade jag ingenting utav någonting de visade, och nu känner jag mig sååå motiverad (not! ) men det får gå ändå!

Jag diggar skolan, men vi tappade bort oss helt, så vi kom snubblande in precis på målsnöret för att komma in på föreläsningen.. xD


skolans vapensköld eller logo eller vad fasen det nu är.. gillar den :D


(okej jag ÄR knäpp..! ena dagen sitter jag och drömmer om att bli modell, och nästa dag fånar jag ihjäl mig om en teknisk högskola med otroligt gott rykte som jag bara mååååste gå på... är det nåt fel på mig? :D )

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

  © Free Blogger Templates Blogger Theme by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP